Veebipoe www.joke.voog.com (edaspidi Veebipood) omanik on Sagesse OÜ
(registrikood 11546251), asukohaga Viljandi maakond Ruudiküla.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo:
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub
tasu kauba kättetoimetamise eest. Arveldamise valuutaks on EUR.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks
tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või
muu makselahenduse abil.
Maksed toimuvad läbi pangalinkide, mida pakub teile Maksekeskus.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud
raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi
juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva
jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kaup saadetakse ostjale läbi Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaadi.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14
päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil
kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see
on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes
ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on
Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi
leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@sagesse.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga
asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või
esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba
vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte
hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt
lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest
asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood
tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui
kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe
aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul
asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe
poole, saates e-kirja aadressile info@sagesse.ee või helistada telefonil: 56 240 290.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist
ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik
parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga
kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,
aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba
ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale
ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult
juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning
andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja
uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava
e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@sagesse.ee või helistada telefonil: 56 240 290.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal
võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab
tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on
lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo:
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub
tasu kauba kättetoimetamise eest. Arveldamise valuutaks on EUR.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks
tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või
muu makselahenduse abil.
Maksed toimuvad läbi pangalinkide, mida pakub teile Maksekeskus.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud
raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva
jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi
juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva
jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kaup saadetakse ostjale läbi Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaadi.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14
päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil
kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see
on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes
ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on
Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi
leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@sagesse.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga
asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või
esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba
vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte
hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt
lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest
asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood
tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui
kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe
aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul
asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe
poole, saates e-kirja aadressile info@sagesse.ee või helistada telefonil: 56 240 290.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist
ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik
parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga
kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,
aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba
ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale
ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult
juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning
andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja
uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava
e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@sagesse.ee või helistada telefonil: 56 240 290.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal
võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab
tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on
lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.